Monday 16 June 2014

ALFATIHAH

pagi ni startla penggal kedua persekolahan lepas bercuti hampir 3 minggu... sampai2 sekolah je... semua bercerita pasal arwah kawan kami yg telah meninggaldunia 7 jun yg lepas... arwah da setahun berpindah ke matrikulasi gambang dan setahun jugakla dia jatuh sakit... semua org sedih sebb arwah mmg sahabat yg baik... aku pun sedih yg teramat sbb aku n housemate aku mmg rapat dgn arwah...sbb kami sama2 bujangkan.... huhu..aku nak cerita panjang2 pasal arwah..tp aku ngantuk sngt..nanti aku cerita kenapa aku kate arwah seorang yg baik... kt post ni aku cuma nak tepek beberapa keping gambar arwah je... yg pasti aku sgt2 rindukan gelak tawa arwah..sbb dulu arwah selalu skat aku..huhu...
tenangla dikau disana wahai sahabatku..wahai abgku... kenangn bersamamu pasti xkan lpis dlm ingatan ini..semoga rohmu dicucuri rahmat dan semoga ditempatkan dikalangan org yg beriman..
*masa aku taip entry ni..mmg laju airmata ni mengalir..genap 10 hari arwah pergi x kembali..Ya Allah..arwah mmg seorg shbat yg sgt baik....






1 comment:

Nurul said...

Alfatihah buat sahabat Yana...
Semoga rohnya dicucuri rahmat... :)
Singgah sini dari blog Mimi...