Friday 13 June 2014

Link blog yg baru...

assalamualaikum n selamat pagi semua...

mmmm  hari ni da ari sabtu.... isnin da start balik mengajar lepas 2 minggu cuti sekolah... dan dah berbulan2 lamanya blog ni sunyi sepi..konon nak update mcm2la kan..tp asyik x sempat jekkkk...huhu..tpkan semua alasan jek ni... nak seribu daya.. xnak seribu dalihkan...

smalam pn.mimi..merangkap seorang penulis blog jugak..merangkap sahabat dr sekolah rendah lg... suruh aktif2kan blog ni balik..terus terpikir...aahla..nape xnak aktifkan..bosan2..blh cerita mcm2... nak tulis diari malas...so ade blog taip je..masa2 depan blh baca balik...mesti bnyak kenangan yg blh dikongsi bersama dgn yg lain kan...
so..sebelum nak aktif balik... satu benda kena buat..tukar link blog ni.... sebb nama link ni ade kenangan yg sgt2 pahit utk diingati.... aku jenis yg suka ingat kenangan lama tp x suka simpan kenangan tu..korg mesti x paham kan... aku pun x berapa paham gak....

mm..nak tukar nama apa eh??aku bkn otak kreatif nak reka2 nama blog ni..mmm..nanti aku reka2 yg biase..sekali reject..sbb dah ade org guna...nanti hampala hati ni kan...xpe2..nanti aku dah ade nama baru..dah approve...aku war2kan blog aku ni eh...

korang...jom lawat fb aku.. www.facebook.com/ronasutra.yana ..mcm2 ade jual..harge special punyer

cuti sekolah da hbis...aku rindu dgn bdak kecik ni...ank buah aku...sgt ngada2...tiap2 malam nak tido dgn aku...dia panggil aku ummi

1 comment:

Syamimi Saad said...

Asslmkm sis.. Sy singgah sambil follow.. Klau sudi meh la ke blog sy. :)